HTML

Osztálytalálkozó 2007

A Berze Nagy János Gimnázium 9A-12A osztálya, 1998-2002 között. Találkoztunk! :)

A találkozó képei!

Utolsó kommentek

  • vancsika: Itt jártam :-o (2008.08.09. 20:11) Egy találkozó képei
  • Csori: Szerintem nagyon jó volt és utánanézek, de mintha nem értük volna el, de lehet hogy van telefonszám (2008.04.11. 16:03) Névsor
  • AndrewG: Szevasztok! Csori ha tudod küld már el nekem a Holló Györgyi elérhetőségét plz, mert mi meg majd ... (2008.04.09. 15:47) Névsor
  • cefre006: Buék! Én már nem élek, csak egy droid írogat ide helyettem. (2008.01.05. 22:40) Egy találkozó képei
  • Timike: B.U.É.K drááááááááágáim! Nagyon elhanyagoltuk az oldalt:-( Éltek mééééééééég???? CSÓÓÓÓÓÓÓK (2008.01.05. 20:08) Egy találkozó képei
  • Utolsó 20

Feedek

Kaja

2007.09.02. 20:51 :: csori187

Először is el kell dönteni hol akarunk vagy akarunk e kajálni. Várok étteremjavaslatokat. És a másik hogy arra gondoltam hogy felesleges megrendelni előre a kaját mert abból úgyis az van hogy hideg, meleg, valaki azt nem szereti ezt nem szereti stb..... Ezért gondoltam hogy mintha simán beülnénk úgy renedelne mindenki. Ezáltal kicsit többet kéne várni, viszont mindenki azt kapná amit szeret, szeretne.

20 komment

Címkék: kajapia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziszi 2007.09.03. 10:53:59

És ha nem lenne meleg kaja, hanem hidegtálakat rendelnénk??
És akkor svédasztalosan meg lehetne oldani a dolgot.

Mer az szerintem kicsit furi lenne ha beülnénk 30an egy étterembe, és elkezdene mindenki rendelgetni.

csori187 2007.09.03. 12:40:17

Egy: Szinte biztos vagyok benne hogy nem leszünk 30 an

Kettő: pont az lenne az elkerülendő hogy én mondjam meg mit eszünk. Miért? Én szinte bármit megeszek :D de ha visszaemlékszem a banketre ott sokan húzták a szájukat, és valamilyen szinten igazuk is volt hogy a sok pénzért amit befizetnek más választ nekik kaját

Három: Egy étterem bírjon már el egy telt házzal.

Négy: Gyorsítás érdekében el lehetne kérni az étlapot és már mindenki úgy jönne hogy tudná mit eszik.

cefre006 2007.09.03. 15:20:35

Én is a hidegtálra szavazok, de ha ez nem jó, akkor másodlagos esetben kérhetnénk két különböző jellegű, de ugyanannyiba kerülő A és B menüre ajánlatot (előétel+főétel+vmi desszert), ami közül lehetne választani, ezt mindenki eldöntené előre, a rendelést meg leadnánk hogy hány A és B kell. Vagy tőlem lehet étlapozni is, de így talán még anyagilag is jobban járhatunk, mert nekik sem kis bevétel.
Helyjel kapcsolatban nem hangzott még el konkrétum, én a Kavalkádot javaslom, sztem jó a kaja, elfogadható áron, egyetlen hátrány hogy messze van. De ettől függetlenül sok jót hallottam róluk. Vélemény?

csori187 2007.09.03. 20:24:44

Hidegtálból mennyit rendelsz?
honnan?
Mi legyen rajta?
Ki fizeti ki előre?
És hol eszed meg?

Sziszi 2007.09.03. 21:48:41

Hidegtálat úgy rendelsz, hogy tudod nagyjából hány fő lesz, és azt mondod, h teszemazt 20-25 főre kérjük.

Bármi lehet rajta, elég nagy a választék, szerintem ez részletkérdés.

Szerintem nem kell kifizetni előre, max előleg kell.

És igen, először tisztázni kéne h hol lesz az egész banzáj, mert nyilván ott kell megrendelni ahol leszünk.
Meg nemtom hogy képzeltétek el, kibérelünk vmi helyet, hogy csak mi legyünk, vagy csak asztalokat foglalunk vhol???
Vagy esetleg a lepény megfelelne nektek? Nem én vagyok a kompetens a témában, de szerintem megoldható lenne. A kaját meg oda is le lehet vinni/hozatni.
Egy a baj, h akkor amit megiszunk, azt is előre meg kell venni, szal ilyen szempontból kicsit bajos.

Sziszi 2007.09.04. 12:06:26

Á nem jó a lepény, visszavonom :)

A piát nagyon nehéz lenne megoldani, mi kéne, mennyi kéne stb. túl bonyolult lenne.

Sziszi 2007.09.04. 12:07:46

De én is úgy tudom hogy a Kavalkád elég jó hely, szal támogatom Ádámot.

csori187 2007.09.04. 15:52:43

Voltatok már a kavalkádban?
Juditéknak ott volt az általános iskolai találkozója és elég rossz a véleménye.
Én a lepényre úgy gondoltam hogy mikor kibasznak onnan ahol leszünk átmenni oda bulizni.
Amúgy mi a bajotok a rendeléses megoldással. Egy kicsit többet kell várni. De hát mi van ha amúgy teltház van az étteremben, akkor se küldik el a vendégeket hogy ne jöjjejnek csak ha előre megmondják mit kérnek :)

cefre006 2007.09.04. 16:29:59

Én voltam egyszer, akkor úgy volt megoldva a kaja, hogy kétféle levest pakoltak ki (egyik tárkonyos vadragu volt, a másik meg talán valami tyúkhúsleves), utána meg nagy hústálakat, amin volt vagy 4-5 féle hús, főleg rántva, körettel. Árat nem tudok, mert akkor épp vendég voltam. :) De nagyon finom volt minden, főleg a raguleves.
Ezen kívül tesóm szervezett egyszer oda egy találkozót és nagyon jó véleménnyel volt róluk.

Pontosabban mivel kapcsolatban volt rossz véleménye Juditnak? Kaja? Kiszolgálás?

HuGó 2007.09.04. 18:20:29

Mihez képest van messze a kavalkád?
én is ott rendelnék és akkor mindeki tud magának rendelni olyat meg annyiért amennyiért akar ( tényleg nehogy már ne bírjon el egy étterem 30 főt) az idő meg nem nagy baj sztem mert épp az a lényeg hogy együtt legyünk és dumáljunk ökörködjünk. de már látom:
én nem oda akarok ülni én mellé nem ülök én oda akarok :D

cefre006 2007.09.04. 18:27:17

Hugó: a berzéhez képest :)

HuGó 2007.09.05. 20:03:37

jahahaaa ééértem én csak ...
:)

Judit 2007.09.05. 20:05:08

Hát, nekem a Kavalkáddal a következő bajaim voltak: 1. nem szedték le az esküvői dekorációt, és a szivecskék alatt kellett ülnünk :) 2. a kaja olyan volt, hogy négy féle kaja volt a tálakon, és arról mindenki leette a rántott sajtot, a többi meg ottmaradt - na jó, ez így egy picit túlzás, de majdnem így volt - na jó, és finom volt, ez tény 3. azt mondták, hogy lesz zene, aztán persze nem volt 4. most más konkrétum nem jut eszembe, de úgy összességében nem az maradt meg, hogy mennyire jó volt a hely

Judit 2007.09.05. 20:18:37

Szasza, te hogy emlékszel? (Merthogy ő is ott volt:)
Viszont félúton van a Berze és a Lepény között :) Bár jó nagy utat fogunk megtenni: temcsi-Berze-étterem(valahol a városban)-Lepény.
Ja, és az előre rendeléssel még az is baj, hogy megrendelsz tíz tálat 30 embernek, aztán ott derül ki, hogy csak 20 ember jött, DE AKKOR MÁR MINDEGY!!!!!! :D Szóval szerintem is elbírhat egy étterem 30 embert á lá carte. Bár ilyenben még nem volt részem, nem tudhatom biztosan, meg kell kérdezni :)
Nekem személy szerint a Giardinetto a kedvncem, fincsi a kaja, és nem is drága. És az is útba esik a Lepény felé :)

Judit 2007.09.05. 20:21:15

Össze kéne szervezni először egy megbeszélős találkozót, ahol eldöntjük, hogy mi hogy legyen :)

cefre006 2007.09.05. 22:03:35

Judit, az hogy mindenki leette a rántott sajtot a tálról, az nem feltétlenül a Kavalkád hibája. :) Persze végülis az, mert minek raktak ki rántott sajtot.
Egyébként a Giardinetto nem is hülyeség. Gyöngyösi éttermek között sztem abszolút a legjobb, nem is tudom miért nem javasoltam :) Az árai azért szerintem kicsit magasabbak, mint a Kavalkádé.
De mindenképp érdemes lenne személyre szabott árajánlatot kérni minden szóba jövő étteremtől.

"Össze kéne szervezni először egy megbeszélős találkozót, ahol eldöntjük, hogy mi hogy legyen :)"
Kéne egy honlap annak is? :)

balettpatkany 2007.09.06. 12:29:21

Na először is ez az inda egy szar. :D ÉDESVIRÁG@t-online.hu az emailem szerinte. PEDIG NEM. :) Na de ezt megoldottam.

Judit: nekem nem volt a szivecskékkel semmi bajom, a rántott sajtot pedig ÉN ettem le. :D Najó ez csak tréfa, fogalmam sincs, ennyire nem merültem bele a hely tüzetes átvizsgálásába. A dekorációt már bocs de én leszarom. A zenéről nem tudtam, hogy kellett volna lennie, de ha igen akkor tény, hogy nem volt. Egyébként nekem semmi bajom a hellyel, de én igénytelen vagyok :)

balettpatkany 2007.09.06. 12:31:41

Egyébként aggasztó, hogy 5-6 ember van jelen itt, nem? Vagy csak engem aggaszt?

A többiek nyilván megfigyelnek..

HuGó 2007.09.06. 20:32:53

tegnap én is erre gondoltam. miért csak minket érdekel a dolog? csak nem akartam már nyavajlyogni

HuGó 2007.09.06. 20:45:38

akkor én megint élnék a szlásszabadság erejével és jelezném hogy nekem EZEK SINCSENEK MEG!!!!! mármint a képek. Ádám! tudod mi a dolog?! ide írtam mert itt van a legtöbb hozzászólás
süti beállítások módosítása